Min frissör slutar, vilken sorg

Jag ringde precis till frissan för att boka klippning i januari. Tanken var ju att jag skulle fixa frillan redan innan nyår men jag trivs som bra med mitt hår och jag sparar ju så tag tar inga onödiga risker. Men hur som helst, min frisör, min bästa frisör ska sluta. Snyft. Hur trevlig som helst, minns alltid vem man är, avslappnad, glad. Jag kommer verkligen sakna henne.
Hon skulle visst plugga så jag får väl önska henne lycka till, och hoppas att hon en vacker dag kanske återvänder till schamponering och frisyrskapandets värld så kanske vi ses igen.

Och så väntar vi på att Jonas ska komma hem så vi kan handla. Ica Maxi har ju börjat med att skicka ut specialrabatter på dom produkterna som man handlar mest, så idag blir det att utnyttja dessa. Toapapper och buljongtärningar alltså? Haha. Nä några "roligare" saker fick vi ju faktiskt rabatt på också, som torkad frukt til exempel. Mums.
För övrigt ser det ut som att det blir tacos här ikväll, för ovanlighetens skull. Jag tror vi har en kvot på tacos en gång i veckan här, men det är lika gott varje gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0