Plugga hemma funkar inte

Jag är så less på allt detta tentaplugg, speciellt när jag inte vet vad jag ska plugga på, hur jag ska plugga, och att det känns som om jag inte gör framsteg. Jag tänkte att jag skulle sitta hemma idag, jag tänkte att jag kanske behövde miljöombyte, att jag kanske skulle hitta ny motivation och kanske kanske att jag faktiskt skulle kunna känna att jag lär mig något. Nu ångrar jag mig. Att sitta hemma fungerar inte! Nu gör jag snarare ingenting, inte ens städar som man brukar göra när man egentligen ska plugga.

Så nu är det helt konstaterat: Hemmaplugg funkar inte! Så är det bara.

Det värsta är att jag inte orkar pallra mig iväg till skolan nu. Halva dagen har ju gått, och jag har bestämt för att oavsett hur det går med studierna, och oavsett hur mycke jag känner att jag skulle behöva läsa mer, så ska jag gå på afro klockan 16. Jag behöver göra något roligt.

Imorgon är det över. Guuu va jag längtar efter imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0