Så mycket värdelöst

Vilken maratondag det blev idag. Vi började redan klockan 8.00, trött som aldrig för masade jag mig iväg, med föreläsningar till klockan 13.00. Sedan satt vi tappra kvar till efter 16.00 med kursllitteraturen och malde sidor. Det är så trååååkigt att läsa, sida upp, sida ner. Usch. Nästan en 8 timmars dag alltså, vilket jag tycker innebär en ledig kväll.

Jag hade inte tänkt träna ikväll, men Jonas skulle iväg så jag tog mig i kragen, det var ju stepmuskel klockan 18.00 och det är ju roligt om inte annat. Men aldrig förr har jag varit med om dess like! Så mycket värdelöst pass, eller snarare instruktör kanske? Jag vet inte. Men jag lämnade min bräda och mina hantlar, mitt på golvet, och så gick jag efter nästan halva passet. Suck. Jag är besviken! När jag ändå hade tagit mig dit. Aldrig förut har jag behövt lämna ett pass för att det varit så dåligt!

Nu ska jag fika kvällsfika och titta på Simon och Thomas. Deras hundar är ju kanske dom sötaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0