Jag är så jäkla stolt.

Det är bara så enkelt, jag är inte så dum som jag tror!
Jag är faktiskt riktigt bra ibland...

Poängen är att jag faktiskt klarade tentan! Som jag kämpade, varje dag, flera timmar i sträck för att klara godkäntgränsen. Jag satt och höll tummarna att poängen skulle räcka, bara precis över gränsen skulle räcka.
Och vad händer?
Jag klarar godkänt, yes, så jäkla skönt, men inte nog med det! Det står vg?! Kan de va sant? Det är helt sjukt? Är det fel någonstans? Får man inte lov att känna sig lite nöjd en sån här gång? :)

Nu slipper jag göra hemtenta på lördag v11 och kan med godanro åka till fjällen med min familj. Jag längtar.

Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis :)

2008-02-27 @ 15:00:48
URL: http://lindie86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0