Mobilhimlen.

Jag fick en ny mobil i födelsedagspresent. Alldeles svart, alldeles blank (iallafall tills jag satte mina feta fingeravtryck på den). Och det är helt underbart att få återgå till kära Sony Ericsson. Nu har jag äntligen fått en smart mobil, mitt ex måste ha varit dum i huvudet (om man kan säga så om en mobil?).

Den lyser i olika färger, den byter bakgrund alldeles själv och den kommer faktiskt ihåg alla nya ord man lägger till i ordlistan vilket är ett stort plus. Sedan, för att inte glömma att nämna det viktigaste, kan jag numera välja att ha en mp3 låt som ringsingnal. Så om jag inte svarar på en gång kan det bero på att jag har världens grymmaste ringsingnal! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0