Prat i nattmössan.

Inatt vaknade Jonas och började putta på mig, sittandes rakt upp, sedan slängde han täcket över mig och började mumla något om att
"hon ska ha örngotten.."
Det spelade ingen roll hur många gånger jag frågade vem hon va eller vad hon ville, han kom som aldrig längre i sin förklaring,
"eeehm, hon... hon ville ha täcket...".
Så efter några minuter tryckte jag ner honom på kudden igen, gav honom tillbaka sitt täcke och sa att
"vi ska inte stiga upp riktigt än, klockan är 04.30"

De där med att prata i sömnen är lite otäckt ändå. Som att vara vaken fast ändå kvar i drömmen på något sätt. Man vet som inte hur medveten personen i fråga är för verkligheten. Jag hoppas jag slipper ha ett samtal i sömnen igen på ett tag.

Imorgon är det dags, äntligen ska jag få skriva av den där tentan. Stressen igår har helt runnit av mig och jag har faktiskt tagit dagen med ro, trots att jag vet att jag kan långt i från allt. Men det känns som att jag kan det jag kan, och jag får göra det bästa av skrivningen imorgon. Hoppas att jag blir nöjd med det.
Jag har laddat upp med godis och fruk, så 6 timmar blir lätt som en plätt! (öööh, eller?)

Om jag inte frös så förbaskat skulle jag ha pallrat mig ut på en prommis i väntan på RoomService, men jag antar att min lata sida tagit över ikväll igen. Jag sitter nog här och väntar.

Kommentarer
Postat av: Linda

Frida, nu är jag så gott som frisk. När ska vi träna?
OCH! Lycka till på tentan!

2008-02-20 @ 19:08:01
URL: http://lindie86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0