Söndagsplugg.

Det känns inte alltför roligt att behöva traska iväg till skolan på en söndag för att försöka reda ut diverse begrepp och samband. Men det går inte att plugga här hemma, så jag har lixom inget val.
Såsnart som Linda kommer och hämtar nyckeln till lägenheten ska jag kila iväg. Hennes iver lurade upp mig alldelles tidigt imorse, jag trodde hon skulle ha stått här utanför för länge sen, bankandes på dörren med kartonger i handen. :)

Jag ser faktiskt fram emot att få en ny granne. Du är så välkommen.

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack!
och mina föräldrar var inte lika peppade som jag imorse, så vi blev lite försenade.

2008-02-03 @ 16:19:44
URL: http://lindie86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0