Upp blir ner tillslut.

Ett mål avklarat, nämligen godkänd deltenta. Det betyder att kapitel 1 och 2 i boken på något vis har satt sina spår i min söta men otroligt fullmatade och trötta hjärna.Nu återstår bara kapitel 3, 4, 5, 6, 7, 8, och 10.... sluttenta om 2 veckor! Tillåt mig att skrika; Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah. Hur f*n ska de gå till?

Idag bröt jag ihop, åtminstonde inombords. Efter en hel förmiddag i grupp inser jag att jag inte alls har förstått, att jag faktiskt ligger efter. Böckerna är inte längre bara böcker, dom är j*vla böcker, och jag är sur och grinig utåt, otroligt ledsen och utmattad innåt. Just nu känns allting som en omöjlighet och orken tryter.

Men efter uppförsbacke kommer utförsbacke....
jag försöker att klämma in positiviteten bland omöjlighetskänslorna.

Förresten, ni glömde väl inte bort att det var fettisdag idag.


Kommentarer
Postat av: Linda

Bit ihop och kämpa dig igenom det.

2008-02-06 @ 08:43:19
URL: http://lindie86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0