virus, jag hatar dig

Inte nog med att jag låg med migrän igår och bara ville skära bort huvudet från kroppen så har både jag och Jonas drabbats av något kostigt magvirus. Ont i magen nått så tragiskt! Vet som inte vart jag ska ta vägen, ´dessutom febrig och ont i halsen på det.

Först trodde jag att mina magsmärtor berodde på all treo och alvedon som jag knaprat, men när det fortfarande sitter i och Jonas också har samma symtom börjar man lite smått fundera på vad man stoppat i sig under helgen egentligen. Jag hoppas bara att det ger sig inom en snar framtid så man kan få känna sig som människa igen!

Fjällen var för övrigt mysig även om det inte blev maximal åkning den tiden vi var där. Otroligt mycket snö rillade ner under vår vistelse på fjället och även om alla andra kände lugnet så var jag faktiskt lite nervös över hurvida bilen skulle klara den branta, oplogade, smala branten från stugan och upp till vägen när vi skulle åka hem.

Nästa helg blir helt klart en alkoholfri helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0