Vita bergstoppar och solsken, here we come.

Helgen har varit till belåtenhet. Torsdagen, alla hjärtans dag, som för övrigt jag anser borde kunna vara vilken dag som helst slutade med en date på Angelinis. Otroligt gott, och även baliyes med mjölk hemma i soffan. Fredagsmiddag på Olles och därefter inflyttningsfest. Lördagen bjöd vi på middag för att därefter heja fram kavajnissarna i melodifestivalen.

På fredag åker vi tydligen till fjällen, spontant, absolut helt oväntat, men det blir trevligt. Man kan ju hoppas att gårdagens underbart strålande väder letar sig upp till hemavan till helgen. Grilla korv, dricka varm choklad, känna suset i ansiktet när jag glider nedför backen. Kanske lite schlager på hotellet eller en kväll i bastund?

Hur som helst, det ska blir skoj. Jag hoppas bara att jag efter tentan på torsdag kan gå ut därifrån och verkligen känna att jag gjorde mitt bästa och vara nöjd med det. Då skulle jag kunna släppa allt för helgen och bara ha roligt.

Jag fick lite panik imorse när jag plötsligt insåg att det bara är två dagar kvar, och var står jag? Inte på träskeln till godkänt iallafall. Det är nog, för min egen skull, bäst om jag rycker mig i örat och går och gräver ner mig i böckerna.

Nu känner jag mig som en fattig stressad student, utan liv, och ingenstans att ta vägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0