44 års kalas alltså.

22 + 22 blir alltså 44. Det är så uträknat som det kan bli. Två vänner fyller år samma månad och vill fira tillsammans med en gemensam födeledagsfest. Alltså 44 års kalas. Det kommer bli tårta och musik och mycket trevligt sällskpa. Ikväll alltså.

Massagen var underbar. Hon var otroligt duktig och hon hittade punkter som jag inte visste fanns. Helkroppsmassage innebär verkligen HELkroppsmassage och när hon berättade att hon skulle börja med rumpan svalde jag en extra gång. Kan det verkligen vara skönt att massera den? Absolut för jag väl säga såhär i efterhand.

Nu ska jag slänga ihop en cd-skiva med lite bra partylåtar till kvällskvisten. Undra just vad jags ka välja?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0