Det blir inte alltid som man tänkt sig.

Efter en vecka med riktigt tryck kändes det alldeles underbart att slippa ställa väckarklockan imorse. Speciellt eftersom jag inte kom isäng förren efter tvåtiden. Vi var nämligen och såg Blindeside igår. Kvällen skulle gå till så att vi skulle äta, kila förbi en kompis på fest ett hus bort, åka ner till stan för att hinna ta en öl på krogen innan spelningen började. Jag vet inte riktigt hur vi lyckades, men vi kom hemmifrån först efter 4 eller 5 missade bussar och då blev det raka vägen mot musikens call, ingen fest, ingen öl.
Jag hade en bra kväll iallafall.

Det kändes dock inte lika bra när jag vaknade imorse. Vi drack inte mycket igår, men jag kände mig lite smått överkörd när jag skulle tassa upp på toan. Ont i halsen och täppt i näsan. Jag vill inte bli sjuk igen.

Jonas pappa fyllde år igår, så det bli en födelsedagsvistelse hos honom idag. Mitt problem är däremot hur jag ska orka fika, min nyätna frukost la sig där den skulle om jag uttrycker det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0