Febrig natt.

Jag vet inte vad som hände, men feber var det helt säkert jag drabbades av igårkväll. Pimplade två alvedon och sov förskräckligt dåligt. Näsan känns full och kroppen hängig. Och jag som skulle plugga hela dagen idag för att försöka komma ikapp hittar verkligen ingen ro. Jag kan inte koncentrera mig i mer än 5 minuter. Har gått och småplockat i lägenheten, små äter, diskat, pillat på mobilen... allt utom att plugga.

Att solen skiner och att Jonas är i backen med brädan gör ju inte att man blir mer koncentrerad. Jag önskar att jag kände mig pigg, en promenad i solskenet hade suttit otroligt bra. Men kanske är det bättre att jag vilar upp mig idag. Hoppas att Jonas har det underbart i backen istället, åk ett åk åt mig också.

Kyra på mig!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jaa, krya på dig!
Och lyckosten Jonas!

2008-01-27 @ 15:19:34
URL: http://lindie86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0