Handbollsförlust.

Matchen mot Tyskland slutade inte riktigt som jag hade tänkt. Jag satt där, klistrad från första minut, och tro mig när jag säger att det hann bli lite spännande där på slutet. Men tyvärr räckte inte mina heja-rop till svensk seger. Ingen semifinal i EM alltså. Svenska handbollslaget som en gång i tiden var så bra, näst intill oslagbart, har legat av sig. Jag saknar dom gamla spelarna, var är Vrajnes?

Fredag, at last...
Jag har, från dag ett, blivit fullmatad med information och det känns nästan som om huvudet nått sin maximala input, för det är som ingenting som fastnar längre. Det ska bli skönt med en lektionsfri dag imorgon, vila hjärnan från febril aktivitet.

Ikväll spelar Blindeside på Folkets hus. Det är visst någon minifestival av något slag. Tyvärr är Blindeside det ända bandet jag kände igen, men jag blev ändå lite sugen på att gå. Kan vara kul att göra något annar för omväxlings skull, dessutom kom lönen idag, så det kan jag gott få unna mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0