Hejdlöst okontrollerat.

Min kära lilla etta ska återigen byta ägare. Linda ska nu ta över efter Sofi. Fram till sommaren. Jag saknar den, ibland ganska mycket.

Hur som helst, jag stötte på Linda med familj när hon skulle köpa flyttkartonger. Flyttkartonger, redan? Allt har som hänt bakom min rygg bara sådär. Hur fort som helst. Noll koll är vad jag har, jag som ska agera hyresvärd, den såkallade mellanhanden. Och hur mår mina möbler? Dom måste jag ju kolla innan nästa tar över.

Och inte har jag hunnit förbereda mig inför studierna heller, allt känns som bara kaosartat nu, ingen planering, ingen kontroll.

Efter imorgon ska jag reda upp det här med ordning och reda. Och se till livet blir lite mer strukturerat, där vecka är vecka och helg är helg. Det behövs emellanåt.

Men inte i dag och inte ikväll, för ikväll är det Rivstart med Babben. Har varit inne på nätet säkert tre eller fyra gånger bara för att kolla om det står något om hon fortfarande är sjuk. Men ingenting, så jag hoppas det är goda tecken.

Kommentarer
Postat av: Linda

Bakom din rygg ska v inte gå, men jag ska börja packa ihop mina saker i helgen, eftersom det är så mycket i skolan till veckan och efter det.

2008-01-19 @ 14:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0