Inpulsiv middag ala kyckling.

Jag tror att ica blivit våran bästa vän. Vi handlar verkligen heeela tiden. Men ica är bra så där är jag gärna stammis. Iallafall så hade vi enkomt åkt och handlat på fredagkväll för att vi skulle laga mat på lördagkväll. Men inte blev det mycket till matlagning när vi, helt från ingenstans, kom på att äta ute. Kina restaurang blev det bestämt och det var så gott. Synd att man blir så mätt, det var först när jag kom hem som jag ångrade att jag inte tog en efterrätt. Tänk dig vanlijglass med varm chokladsås, hade det inte varit mumsigt?

Jag förlorade i lufthockey också, pga självmål. Kan man säga otur? :)
Jag laddar redan för revansch. Men ibland måste jag låta motståndarna ha en chans, jag kan ju inte vinna varje gång.

Kommentarer
Postat av: Linda

Lufthockey?

2008-01-06 @ 12:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0