Jag trodde jag var smart.

Jag gjorde ett kryss på handen för att jag inte skulle glömma. Det var precis vad jag gjorde. Så nu har jag gått omkring med ett fult bläckkryss på handen utan att veta varför. Idiotiskt. Hädan efter ska jag skriva upp vad jag ska komma ihåg istället för att jag ska komma ihåg.

Fredagkväll, lugn, lång och lite seg, med massa träningsvärk från gårdagens "korta" pass. Hade inte ens lust att träna, men eftersom Jonas redan var ombytt och klar så kom vi fram till att det skulle bli ett snabbt pass. Ganska snabba var vi, men jag tog nog i mer än jag trodde jag orkade. Det känns idag. Fast träningsvärk kan kännas ganska bra, man vet att man har gjort något iallafall..

Någon kroppsbyggare ska jag då verkligen aldrig bli. Läste i vk idag om tjejen som blivit juniorvärlsdmästere eller vad det nu var. 21 år. Hon brukar vara på Iksu och biffa, och jag blir lite rädd. Händerna ser ut som en medelålders karl och hon ser ut att vara minst 30. Som Per sa; skulle ju kännas som man kramade en äldre karl om man hade henne i sängen! Vilket underläge! Haha.

Krya på dig Babben ;)


Kommentarer
Postat av: Linda

Sofi flyttar på lördagen sa hon idag, så jag flyttar in på söndagen, den 3:e alltså.

2008-01-18 @ 19:42:45
URL: http://lindie86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0