Segare halvtimma får man ju leta efter.

Uttråååååååkad, jag, nä, jo, absolut, farligt nära gränsen, vilken gräns? till något galet, usch. Snigelklocka, tickar och tackar, kanske mer sakta än någonsin förr. Var är alla? Plötsligt blev vi bara ensamma. Dansa på borden? Ja, kanske.

Jag saknar musiken, den där bra, underbara, sköna musiken som bara sjunger rakt in i känslornas värld. Den där musiken som förflyttar mig till en helt annan tid, till ett helt annat rum. Basdunk och hjärtslag. Öronbedövande. Vad gjorde jag utan den?

Och kallt är det. Varm choklad, tänk vad gott. Med marshmallows (hur stavas det egentligen?) kanske? Justerar ACn till 26 grader. Ingen skillnad. Det kanske tar ett tag. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0