Vit som snö.

Vad mysigt det är när det snöar sådär riktigt stora fluffiga flingor, säger jag som sitter på insidan i värmen. Tanten som skulle ge sig ut på E4:an var mer bekymrad, och Madelene som promenerade hit blev så lagomt blöt. Jag hoppas iallafall att minusgraderna håller sig till känna så att snön ligger kvar. Jag börjar vara riktigt sugen på att åka lite utför.

Ledig helg och den kunde nog inte komma mer lägligt. Jag har känt en viss brist på motivation några dagar nu, men glädjen börjar återvända.
Imorgon har jag och Jonas bokat in oss på massage och senare på kvällen blir det 44års kalas. :)

Frågan återstår nu bara, vad ska jag styra upp ikväll? Det slog mig just att det faktiskt är fredag. I min värld kan söndag lika gärna vara måndag, eller fredag en torsdag. Upp och ner. Fram och tillbaka. Sent blir tidigt, och tidigt existerar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0