Dagen efter.

Jag vet inte hur Jonas lyckades ta sig till jobbet klockan 6 imorse för själv vaknade jag upp med en sjudundrans huvudvärk. Den har lyckligtvis släpp nu, sådär lagom efter en dags slappande soffliggning. Men det var trevligt igår och otroligt uppfriskande för själen att få träffa lite gamla bekanta ansikten. En fin morot inför semestern.

Det verkar heller inte som om det tänkt sluta regna, och eftersom alla verkar ha sitt att pyssla med tror jag att jag ska göra ett litet äventyr med bilen. Jag orkar inte sitta är ensam, vänta och grubbla, och promenera är alldeles för blött. Bilen alltså.


En liten tanke bara.
Mycket vill ha mer, det har man ju varit med om allt för många gånger. Varför är människan så girig och otacksam? Och varför är det i många fall först när man förlorar något som man inser hur betydelsefullt det kan vara? Man ska nog inte ta allt så förgivet.
Du har det rätt bra. Det finns alltid någon som har det värre.

Kommentarer
Postat av: Linda

Vi var på 4H och spelade minigolf - i regn. Men det gick ju det med.

2008-07-09 @ 22:33:25
URL: http://lindie86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0