Förkyld.

Just typiskt. Att Jonas skulle smitta ner mig med sin förkylning. Precis som han börjar känna sig piggare vaknade jag helt knäckt imorse. Täppt näsa är mer jobbigt än jag minns, och med denna kvava luft och värmen som är ute är det tungt att vara hängig.
Tvättning och film är vad kvällen kommer bestå av. Måste ju försöka ladda batterierna om jag ska orka med en dag på Ikea imorgon. 7.00 är tidigt nu när kroppen ställt om sig till 10.00. Köksbord, en bokhylla, och någon lampa ska det iallafall bli. Det ska bli skönt att få sista bitarna i lägenheten på plats.

Nu, vattenmelon, biggaroer (körsbär) och en skål med skål med engelsk kola. 

Kommentarer
Postat av: Linda

Krya på dig!

2008-07-21 @ 16:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0