Glömt ett plagg hemma?

Det kändes som om jag befann mig i en annan stad, kanske ett annat land, på semester, kände lugnet och solen sken. Det var på tc´s uteservering och vi åt lunchbuffé. Äta lunch ute, i lilla Umeå, händer inte speciellt ofta och det är synd. Varför inte unna sig det när man ändå har semester, sen en öl till maten. Sommaren är så otroligt kort.

Nästa fråga är varför man väljer att gå på stan i endast en t-shirt som knappt täcker röven, och inte ens tar på sig ett par kortkorta under. Går man på stan kan man väl täcka det mest väsentliga iallafall? Vi lever i en fri värld, men jag skulle tycka det kändes bättre. Hur glamoröst är det att visa trosorna egentligen?
Kanske hade hon bara väldigt bråttom imorse...

Tisdag igen. Tiden verkligen flyger iväg. Sista tisdagen, sista veckan innan allvaret börjar igen. Ikväll alltså, rex eller ett glas vin och allsång på skansen? Full fart eller mys? Ska fundera lite till.


Ps. Tog årets första och sista dopp igår, i havet. Underbart och iskallt. Jag har härmed besvisat att jag inte är en sån badkruka som jag först trodde. Stolt.


Kommentarer
Postat av: Linda

lite badkruka var vi nog båda två :P

2008-07-29 @ 22:06:20
URL: http://lindie86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0