Ingen dator utan internet.

Äntligen har elkillarna tagit tummen ur. Vi flyttade in i torsdags i våran nya underbara lägenhet. Väggar och skåp luktar så nytt så näsan nästan drar ihop sig när man kliver in, och varje dag på jobbet längtar man efter att få komma hem till den. Men internet var något som byggteamet inte riktigt fick att fungera och som jag har väntar. Datorn är ju ingen riktigt dator utan nätet.
En vecka tog det och du anar inte hur handikappad man känner sig utan. Räkningar, har jag pengar på kontot?, nyheter, mail... allt bara poff, utan!

I övrigt är det fullt upp, dels med flytten, kartonger hit och dit, men också med arbete. Näst intill jobb nu varje dag fram till semestern. Jag saknar mitt liv och framförallt att få umgås lite med mina vänner. Ibland önskar jag att jag hade fler timmar på mitt dygn och orken att vara aktiv på dom timmarna. Men jag ska försöka hålla ut och jag hoppas ni har tålamod.

Premiärsolningen på balkongen har varit underbar och solmöjligheterna är faktiskt inte så tokiga som jag först trodde. Nu är jag less på att flytta, nu blir det ingen fler gång! Inte på ett bra tag iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0