(/&"¤=)(=!)"#(%??½"(¤¤"!regn!)¤/(#()¤/Q

Mitt största suck!
Jag fick alltså inleda morgonen med att rota igenom lägenheten för att hitta mina regnkläder, som jag för övrigt inte ens förstår varför jag använder när dom bara regnar igenom ändå. Så idag när jag kommer till jobbet är det väl mer likt en blöt hund med mitt kalluffs än en glad och trevlig Frida.
Efter en rejäl frukost ligger jag nu i paltkoma här framför datorn och hoppas att regnet hinner avta något. Det blir inte direkt roligare att gå ut genom dörren sånna här gånger.

Mitt bröd igår blev iallafall jättegott och det jäste precis som det skulle. ;)
Efter att ha tagit världsrekord i snabbaste storhandlingen på Maxi inledde jag min resa genom Heros-serien. Som jag har undvikit den... åsså nu, snart fast... Den verkar bättre än jag trott, så nu kanske hemmakvällarna, i brist på annan bra tv, blir lite mindre långdragna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0