Lägenhetsbesiktning

Idag ska min lägenhet besiktas. Vi var där och trokade ur den sista dammet och svabbade golvet en extra gång bara för säkerhetsskull igår. Jag är typ nervös. Jag har ju gjort en del hål, och sen är det ju inte bara jag som bott där. Undrar hur dyra hålen blir? Jag som inte har några pengar.
En halvtimma kvar, sen är det överstökat. Hoppas besiktningskillen är hygglig, jag kommer ändå inte att protestera.

I övrigt är jag ledig idag, och eftersom att jag jobbar precis hela nästa vecka måste jag börja planera flyttpackningen redan nu vilket känns lite skum.
Sedan måste jag väl pallra mig ut en stund också medan regnet håller sig borta. Det börjar ju bli ett återkommande ont de där regnet. Hoppas midsommar klarar sig.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag har ju fortfarande typ alla dina nycklar. Har helt glömt att de ligger här i skåpet. Ska ta med mig dem till dig idag!

2008-06-17 @ 10:37:41
URL: http://lindie86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0