Martina Haag.

Sitter och läser Martina-Koden i ett avsnitt där hon försöker beskriva hur det går med hennes skådespelarkarriär och så kommer ett stycke som låter såhär;

"Eller vadå rulla på? Ärligt talat är det väl mer som om en stor häst som legat död i flera veckor plötsligt rör lite på ena örat. Och att det sen visar sig att det bara blåste lite på örat. Typ så mycket rullar det på med min skådiskarriär."

Den här beskrivningen av hur fruktansvärt segt det måste gå för henne gick rakt in i skrattgroparna på mig. Hon är underbart bra på att beskriva vardagliga situationer på ett lättsamt och humoristiskt sätt. Behöver du muntras upp föreslår jag att du läser ett avsnitt ur den här boken.

Kommentarer
Postat av: Linda

åh, jag älskar den boken!

2008-06-13 @ 23:10:27
URL: http://lindie86.blogg.se/
Postat av: Nina Holmgren

Linda som skriver, orkar inte ändra namnet där uppe så det får stå att det är Nina...

Imorgon låter fint med promenad. Vi kan höras imorgon, jag kan berätta allt imorgon.

2008-06-16 @ 17:04:22
URL: http://www.missniiiina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0