Regnig väntan på jobbtider.

Sista lediga dagen innan arbetet börjar och det regnar! Just typiskt.
Jag hade som svaga planer på att hänga i stan idag och kanske gå en skön promenad i solen, men just nu känner jag mest för att begrava mig inomhus.
Inte för att jag borde klaga när Kiruna vaknade upp till 8 cm snö! Tänkt om barnen måste fira skolavslutningen i overall. Hur dumt skulle inte det kännas?

Jag har börjat gruva lite för jobbandet också, helt utan grund. Själva jobbandet är ju inte direkt något att gruva över. 
Kanske är det för att jag är lat och grämer mig för cykelturen dit varje morgon, eller också beror det på att jag redan saknar universitetet!? Kanske till och med beror lite på båda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0