Trevlig avslutning.

Snopen blev jag när jag helt plötsligt inte kunde logga in på min blogg längre. Det gick till och med så långt att jag nästan bytte lösenord, tills jag såg att jag fått ett mail om en ny adress. Varför kommer man på att man vill flytta en sajt till en ny adress? Krångla till det kallar jag det.

Sista kvällen med gänget i torsdags blev absolut trevlig. Hela dagen vid älven på en fin skuggig plats med upprepade besök på konsthögskolan för oss som inte kunde göra råbandsknopen. Vidare på afterwork-buffe på Pipes som överträffade sitt rykte med bravur. Lax, kött, pastagratäng, stekt potatis, sallad med fetaost och en otroligt god vitlöksdressing som vi tack och lov åt av allihopa.

Sedan, efter att ha studerat ett dejtande par som mest troligt bara ville äta upp varandra med blicken, iallafall från hennes sida, samt en korrigering av iiiiiiii, som numera låter ööööö, satte vi oss på Rex tillsammans med fler klasskamrater och annat sällskap. Bland annat satt jag brevid en kille med den längsta tungan jag sett, ingen jag skulle vilja möta i en mörk gränd om vi säger så.

När jag till sist påbörjat en relation för livet bestämde jag min för att mina hackande tänder och jag behövde hem till värmen. Jag hoppas att de här slutet bara var början..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0