Update.

Jag gick nog i ide här efter yranhelgen. Men jag lever. Tadaa.
Yranhelgen var underbar. Jag måste säga att jag är imopnerad av hur bra den slutade med tanke på att vi inte hade någon plan. Det kommer lite bilder såsnart jag skrivit tentan imorgon och kan återvända till ett normalt liv. Jag behöver lite vänskaplig kontakt.

För som sagt, efter yranhelgen började en intensiv pluggperiod, och helt obegrlipligt är tentan imorgon. Det går dåligt! Jag behöver mer tid!
Just nu vill jag inget hellre än att springa ut i solen och suga in strålarna, cykla ner på stan, äta glass, lösa korsord, promenera... men istället tvingar jag mig att vara inomhus med huvudet i böckerna. Det blir inte så mycket effektiv pluggning när mesta delen av tiden går åt till att längta tills det är över.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0