En prestation gjord, one to go.

Halleluja. Jag klarade min första utomhus-runda på jag vet inte hur länge (år?) utan att dö, och framförallt utan att få ont i mina benhinnor. Men det var grymt jobbigt och det gick INTE fort. Jag är ändå nöjd.

Håll era tummar, imorrn gäller det. Tenta numero 2. Inte ens jag tror på mig den här gången. Men jag ska skriva mitt bästa, ett poäng över g-gränsen är allt som krävs. Sedan ska jag fira! Hela helgen. Umeå open på lördag ska bli grymt kul. Någon fler som ska befinna sig på idun klockan 21.45? :)

Mandelägg är mitt nya favoritgodis för övrigt. Synd att påsken är över för dom verkar bara synas till just under en begränsad tid, och är svåråtkommliga. Slut över allt, alla vill ha dom! Nästa år ska jag hamstra så jag klarar mig längre än en vecka! Undrar just hur många påsar jag kommer måsta köpa, påsarna är så små?...


Kommentarer
Postat av: Linda

Ändå roligt att du frågade om någon skulle befinna sig på idun 21.45 på lördag och att du la upp inlägget precis 21.45. Vem ska du se den tiden förresten?

2008-03-27 @ 22:12:08
URL: http://lindie86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0