Fjällen, snart iaf.

Idag bär det av, mot Hemavan för andra gången i år.
Hela morgonen hade jag tänkt spendera till att packa så jag var helt klar till föreläsningen i em. Lätt som en plätt skulle Jonas kunna packa bilen och vi skulle kunna komma iväg direkt jag kom hem igen.
Men tyvärr är jag en sån där evighets-packare som lägger ner en sak i halvtimmen och när sista halvtimman kommer förvandlas jag till en sista minuten-packare och slänger ner massa onödiga saker för "säkerhetsskull".

Alltså; Min packning under morgonen har med andra ord inte gjort så stora framsteg, och jag har fortfarande inte bestämt mig för om jag ska ta med mig snowboarden eller nöja mig med slalomskidorna. Just typiskt mig.

Hemavan remix Vol.2 är iallafall bränd och klar så resan upp borde inte vara omöjlig att genomlida. 4 timmars bilfärd utan musik är ju som att bli tortarad med uttråkning. Fruktansvärt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fyra timmars bilresa.. här har du en som suttit i buss fyra av sex dagar. utan musik.
är jag en överlevare eller vad?!

2008-03-17 @ 20:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0