Magsjuka.

Finns det något värre än magsjuka? Till och med dagen efter är jobbig. Värsta natten i mitt liv, eller kanske inte värsta men just nu kommer jag inte på någon värre. Krupit fram och tillbaka till toan. Och det är kanske inte så konstigt att hela kroppen känns svag och darrig idag när det enda jag lyckades behålla igår var 4 godisar och en piggelin.

Missade duggan idag åxå. Jag vet att det inte är hela världen, men jag hade faktiskt velat prova skriva även om jag inte pluggat så bra under helgen.

Mitt mål är nu att äta fastän allt vad mat heter vrider om magen på mig. Hur ska jag annars orka? Jag orkar inte känna mig svag längre! Giv mig styrka! Och jag håller tummarna att min underbara familj slipper drabbas av detta helveteeftersom vi var där och hälsade på i söndags! *hoppas,hoppas,hoppas*

Kommentarer
Postat av: Linda

kanske var tur för mig att jag inte träffade dig igår! krya på dig!

2008-03-04 @ 18:48:03
URL: http://lindie86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0