Thé med mjölk.

Som student dricker man väldigt mycket kaffe, men sedan finns det en del som föredrar thé istället. Vad jag har upptäckt är att majoriteten av thé-drickarna som jag stött på har mjölk i sitt thé. Det ser betydligt godare ut så jag var tvungen att prova.

Det beror visserligen lite på vilket thé man väljer, men det blev faktiskt inte så tokigt. Så nästa gång jag fikar på skolan kanske jag överväger en kopp thé framför kaffet. Sååå fruktansvärt gott tycker jag faktiskt inte att kaffe är, än iallafall...


Mina tummar är knutna för dig idag,
lycka till.


Kommentarer
Postat av: sofia

godare? :O jag tycker det ser äckligare ut. typ som smutsvatten från somalia.

2008-03-17 @ 20:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0