Arbetsmyran ska se schlager.

Vad duktig jag känner mig. Ännu en arbetsdag avbockad. Otroligt välbehövliga pengar då Juni inte är favoritmånaden för studerande. Jag har inte vågat kika på mitt konto än, men jag skulle nog gissa att innan alla utgifter är betalda är nog kontot tommare än innan.

Det har iallafall varit en dag med fullt ös, mycket folk i det fina vädret, och vi hade till och med hoppborg för barnen utanför butiken idag. 3åringen inom mig kom fram och jag hade som bestämt mig för att jag skulle hoppa när jag fick höra att den faktiskt höll för vuxna, men jag hann aldrig. Hoppborgen låg platt på backen när jag skulle åka hem, just typiskt...

Ikväll är det schlagerfinal, lite vin, groggvirke inhandlat...
vi ser väl var vi hamnar! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! är du intresserad av en ny bloggdesign? var då med i mina utlottningar eller adda min msn: [email protected] :)

2008-05-24 @ 17:48:13
URL: http://ninnaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0