Grupparbete.

Det är inte lätt att slåss med hjärnan en hel dag. Det tar på krafterna, och med tanke på vad mamma nämnde om att hjärnan tar 20% av energiintaget du äter under en dag förstår jag varför man blir så trött av att plugga. Grupparbete är nog ännu mer energikrävande då man liksom hela tiden har hjärnan på helspänn för att få sin vilja fram jäntemot tre andra smarthjärnor.
Alla vill vi formulera oss på olika sätt, alla har vi olika språk och har blivit undervisade med olika metoder. Ett tag ville jag bara slita åt mig datorn och skriva skiten själv... EN nedskriven mening på 30 minuter var hur dagens sammankomst startade. Då var hoppet lågt.
Men det börjar ju arta sig, jag hoppas på något bra, bättre än okej men outstanding blir nog svårt.

Fortsättning följer 8.00 imorgonbitti, Kaffe: OBLIGATORISKT!

Nu, en djupdykning på riksbankens hemsida.
Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0