Hela helgen i ett svep.

Det har verkligen varit SÅ skönt att få vara ledig i näst intill en vecka nu, och fastän det är måndag morgon, skolan med ny kurs börjar och att solen tyvärr inte lyser så känns livet ändå ganska bra.

Varborg var riktigt jävla kul, och ja, för dig som undrade så skippade jag den delen med cykelkraschen i år!
Ruskigt sliten torsdag bidrog till att fredagens avsmak på alkohol slutade med en massa shopping på dagen och med IronMan på bio på fredagkväll. Ändå rätt bra film får jag lov att säga.
På lördagen blev det mjukglass, årets premiär, på stan. En glass som tog slut alldeles för fort. Och hade det inte varit för att minigolfbanan stängde onödigt tidigt hade vi fått oss en premiärmatch. Istället njöt vi av solen på Lindas nya balkong tills den försvann bakom huset.

Slutligen söndag. Hela förmiddagen gick åt till att gruva för att jag var tvungen att jobba, men såhär i efterhand är jag glad att jag jobbade. Det var skönt att ha något annat att tänka på en stund och välbehövliga slantar. Brännboll på ängarna och bubbelpool och bastu på kvällen. Skönt.

Så nu börjar allt om. Kanske bäst att leta reda på kursboken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0