Längtar efter ljud.

Nu kan man lugt säga att det är nära till sommaren för nu har björkarna börjat blomma. Tänk, snart är det sådär grönt och härligt sommrigt även i norra delarna av landet!

Jag måste bara tipsa er som bara sitter hemma och inte har något att göra... Fördriv tiden tillsammans med en vän, varför inte en promenad? Tiden bara susar iväg och en timme försvinner på fem röda.

Nu ska jag sitta och hoppas att Jonas får hämta ut sin kära skatt ikväll (nya högtalare) så vi får lite liv i lägenheten. Musik är livet. Avsaknaden av ljuva toner dansande ur högtalarna gör livet ganska grått och trist, precis som vädret ute idag faktiskt. Jag börjar nog sakna klumparna som stog brevid tvbänken en aning! Vi kan inte ens kika på det vi har på datorn för att vi inte har något ljud. Mitt kära one three hill? Vill se!

Då återstår bara att måsta ta itu med det här dilemmat jag hade kvar, dvs sortera tvätt eller plugga? Ibland är alternativen inte så väldigt roliga, men a man´s gotta do what a man´s gotta do!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0