Mer tv-spelande.

Efter jag jobbat klart igår kände varken jag eller Jonas för att laga mat så vi tänkte att vi skulle prova resturang Ängen som tydligen skulle vara så mysigt. Vi blev djupt besvikna, men det slank ner tillsammans med en vinflaska.

Fest på Ålidhöjd med dansmatta och gituarhero. Vilken tv-spelshelg det har blivit, jag har nog hinnit med en handfull med spel! Personligen blev jag nog mest såld på dansmattan. :)
Jag har även konstaterat att om man ska dricka cider ska man max dricka EN! Det bara är så.

Idag kommer pappa hem från Amerikanska staterna så jag vill nog hem till Sävar en sväng i eftermiddag, säga välkommen hem och kika hur hårt soltimmarna satt sina spår. Jag har saknat honom, och självklart är jag lite avensjuk med. Men det är väl så de ska va.

Jonas nya högtalare är grymt snygga och just nu är det Shinedown som strömmar ur högtalarna. Shed some light är en låt som jag fastnar för. Grymt skön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0