Min nya pärla.

Ge mig en motivationsspruta!
Var så trött på lektionen att jag inte ens kunde bestämma om föreläsningen kändes svår eller lätt eller för den delen vad den egentligen handlade om. Jag satt nog bara och skrev av tavlan och anteckningarna. Plugga är nog de ja är minst sugen på just nu.
Och inte nog med att det blåser småspik idag så fick jag just höra att det ska småregna hela veckan. Hoppet försvann. TMTH helt enkelt. Haha.
Så det blir väl att krypa under täcket ett par dagar... mycket film, en vild gissning sådär!

Igår fick jag en ipod av pappa och jag fullkomligt älskar den! Min stenklump till mp3 jag hade tidigare kan ju slänga sig i väggen! Detta är min nya pärla, så liten men ändå så otroligt rymlig, och har faktiskt förvånansvärt bra ljud. Så tackar så mycket. Och eftersom att Jonas laddade den med massor med bra musik har den har bott i mina öron idag. Saknar dock de ösiga låtarna, hosthost...
Lallalaaaaa, doodobidooo, mmm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0