Mindre rolig dag.

Eftersom jag så fint försov mig en aning imorse glömde jag helt bort det obligatoriska kaffet och fick slita med mig frukosten i en plastpåse och småspringa till skolan. Grupparbetesprocessen fortsatte.
I åtta timmar har vi slitigt. Vilka kämpar vi är. Och rastat i totalt kanske 45 minuter under dessa timmar. Hjärnan slocknade ungefär runt 3-tiden och sa ifrån med huvudvärk som medel.

Så det kändes bra när vi sa att imorrn blir sista rycket, och huvudvärken var som bortblåst såfort jag väl fått pallra mig hem och sätta mig ner. Det var nog miljön och kanske sällskapet som behövde vilas ifrån. Så vad gör man nu? Sockersuget klöser mig så frågan är om det kanske blir en promenad till ica? Eller om mitt samvete säger åt mig att jag inte har tid med annat än att fortsätta läsa för tentan?

Uh. Vissa dagar är bara mindre roliga.
Musik och en tidning låter mycket mysigare. Och sen måste jag nog stjäla en kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0