Moment 4

Sista momentet för terminen var nu inlett. Rätt så söt lärare faktiskt, nästan snygg (om man får säga så), men inte direkt upphetsande underhållande! Han verkar åtminstonde vara snäll.
Efter lektionen idag hade jag verkligen ingen lust att kicka igång med pluggandet och vädret sa att det skulle bli alldeles för kallt att cykla ner på stan i kläderna jag valde imorse. Uttråkade gick jag iväg på gymmet istället för att fördriva lite tid. Trots att jag har varit lite krasslig och tänker att jag ska ta det lugnt är det svårt att hålla igen när jag väl sitter i maskinen. Jag klarade iallafall nästan 10 armhävningar på tårna (inte som tidigare då från knäna). Det är inte illa pinkat för att vara mig. Dom kanske inte var med näsan i golvet och inte riktigt 10 i antalet, men jag sa nästan, and Damn proud of it!

Och eftersom solen fortfarande vägrar lysa och vinden nästan bar mig hem får jag väl öppna kursböckerna ändå, mot min vilja och kanske titta lite på bilderna eller nått...

Kommentarer
Postat av: Linda

när ska vi träna?

2008-05-05 @ 15:09:54
URL: http://lindie86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0