Rex

Det vinet jag drack igår ska jag nog inte köpa igen. Survin var det. Men ibland är man nyfiken och är huvve dumt får kroppen lida.
Premiären på rex var absolut bra. Jag börjar ana att det är på rex som alla samlas då alla andra av Umeås krogar står tomma. Hur mycket folk som helst och bra servic i baren. Rex kommer nog snarare bli ett ställe för mingel och social tillfredställelse snarare än för att gå ut och dansa, enligt min mening. Musiken var nämligen väldigt varierad då var 5e låt var lyssningsbar och var 7e låt dansbar, typ.
Eller så var det kanske bara kvällens dj som inte föll mig i smaken?
Jag ska iallafall dit igen, så upp till bevis!

Har tagit mig i kragen idag och faktiskt läst i min kurslitteratur. Jag satt och bläddrade lite bland kapitlen också och hittade lite ekonomisk historik som jag började skumma i. Otroligt spännande och intressant, faktiskt, du hörde rätt. Jag tror jag börjar fastna lite i det ekonomiska sverige.


Kommentarer
Postat av: Linda

Härligt att rex var trevligt. Jag får följa med nästa gång!

2008-05-18 @ 22:46:19
URL: http://lindie86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0