Smart-frida har blivit lat-frida.

Jag älskar att solen äntligen är tillbaka även om sommarvärmen inte gjort sig till känna. Jag har precis varit ute, njutit och svettats, i spåret som tinat fram här bakom husen. Det är klibbigt på min rygg men jag orkar inte duscha nu. Därför väntar jag tills de torkat in först. Haha, smart-frida är numera lat-frida.

Jubeeeel och skutt! Vårat grupparbete är äntligen färdigt och med tanke på att slutverionen fick namnet PM-HELVETET förstår ni nog att fler än jag började tappa lusten. Jäkligt mycket arbete för futtiga 10 poäng.

Jag ska fortsätta eftersvettas på min pormenad till Ica. Men lugn, jag får skjuss hem, lat-frida ska tajma Jonas när han kommer hem från jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0