VM i förkylning

Hela skolgänget är sjuklingar så vi sitter där och snorar i kapp. Snörvlar vi till alla fyra samtidigt går det som inte att låta bli att skratta år hela situationen. Vi skyller på Sandra och Niklas, tack för bacillerna. Nu har hostan brutit ut också, jag som tänkte att det skulle vara över snart.
Sträng vila ytterligare några dagar alltså. Suck. Bara kroppen hinner daska upp sig till yran i helgen skulle jag vara nöjd. Jag börjar vara less på att inte ha någon ork, en kran till näsa och nu hosta också.
Krya på mig! (hostforthost)

Annars är det ju rätt fint väder idag... sträng vila hittills har för mig inte ens tillåtit en promenad, men eftersom dagens föreläsning blev inställd kanske jag får tillåtellse att iallafall känna lite på solen? Vem ska jag fråga om lov? Jag är som dålig på att dra gränser.

Med en vecka kvar till tentan ska jag väl läsa en sida eller två idag, och uppdatera mitt cv. Man vet aldrig när det kan komma till användning.

Kommentarer
Postat av: Linda

update?

2008-06-02 @ 20:10:17
URL: http://lindie86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0