wii

Jag har varit sugen på att gå på krogen och dansa precis hela dagen, och att köra fylletaxi med dunkadunka musik gjörde ju inte saken bättre. Jag fullkomligt älskar Jonas baslåda och ville som mest veva ner rutan och skrika glädjeskrik. Men imorgon är det arbete som gäller och då måste man vara en duktig flicka.

Det var lillebror som hade grillfest och ville ha skjuss till stan, så i väntan på att dom skulle vara redo att åka spelades de wii för första gången i mitt liv. Mariokart var svårt, men bowling och tennis var helt klart min grej. 2 timmar försvann i en blinkning och jag har nästan lite ont i armen av all svingning fram och tillbaka. Riktigt roligt!

Så förhoppningsvis lyser solen även imorgonkväll, och kanske, kanske, orkar jag försöka styra upp lite musik och en sväng om.

Kommentarer
Postat av: Linda

Kul med wii!
du skulle följt med och dansat, var rätt skoj :)

2008-05-09 @ 22:58:30
URL: http://lindie86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0