Afro

Haha. Nu har jag testat på afro power dance för första gången. Haha. Fult.
Min första tanke efter 20 minuter in på passet var att; "hur kan det här kallas träning? det är ju inte ens jobbigt!" Det tog typ ett halvt pass innan jag vant mig vid att vara barfota och innan jag kom ifrån det här med stolt hållning och spänd mage som man tjatar om i alla andra träningsformer. Så efter 20 minuter alltså, hade jag i princip bestämt mig för att de här var första och sista gången. Svårt och tråkigt (fast tråkigt kan nog ha att göra med att jag var där själv på min afropremiär).

Hur som helst så när det kom till finalen i slutet av passet hade kroppen hunnit mjukna, jag började småfnissa åt mig själv, och sen gjorde jag mitt absolut bästa för att vara så ful som möjligt för jag kunde ju inte gå därifrån utan att få svettas. Jag tror aldrig jag varit så svettig i hela mitt liv. Och såhär i efterhand, när jag vågade släppa loss lite, så var de faktiskt ganska kul. Fortfarande en lustig träningsform i mina ögon, men absolut ett bra sätt att röra på sig. Vem vet, kanske ser ni mig där igen!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag vill gärna gå med dig någon gång :)

2008-11-27 @ 18:31:48
URL: http://lindie86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0