Duggan är över.

Duggan är över. Jag tror jag klarade den, men när jag kom ut från tentasalen så pratar såklart alla om den och vilka resultat som man fått, och det verkar som om alla fått olika resultat. Så vem vet, det kan ju gå hur som helst.

Efter jag skrivit klart satt John och Anna och väntade på mig så att vi kunde promenera en sväng innan vi återvände hem. Vi börjar ju inte förrän klockan 13 så lite ljus och frisk luft satt bra. Nu är jag hungrig så jag tror att det blir tidig lunch idag. Jag blir så fort hungrig när jag tränat dagen innan, som att kroppen suger åt sig all energi supersnabbt och bara vill ha mer och mer.
Så det är väl bara att börja mata den, för är magen glad är människan glad. Köttfärsås och spagetti, here we come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0