Duggaplugg kanske?

Det slog mig igårkväll att det faktiskt är dugga (deltenta) imorrn. Jag tror inte riktigt att jag, på fullaste allvar, har insett det. Så sköna sändag kommer nog till stor del bestå av bokföring och lite nervositet. Det är knepigt att plugga när man inte har någon att fråga om hjälp när man kör fast. Sen är det ju snö ute! Jag måste nog pallra mig ut och andas lite vinter medan det fortfarande är ljust ute.

Vi såg Whanted igår, den med Angelina Jolie. Jag hade hört att den fått dåliga betyg så förväntlingarna var inte så höga, men jag är positivt överraskat. Lite överdriven, men grymt bra action. Och Jolie är inte så jäkla snygg som alla påstår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0