Duktig flicka

Igår var jag duktig ska ni veta. Efter en heldag på skolan vandrade jag hemmåt, skitsur och vrålhungrig. Ville nog helst bara glömma allt vad skola heter och dö på sängen. Men när jag kom hem blev det andra bullar! Jag lagade inte bara en, utan två maträtter så att vi skulle få lite matlådor. Sedan satte jag mig som en liten skräddare och började nåla gardinlängder. Det tog tid, men nu är iallafall en gardinlängd uppe. Bara 3 kvar. (pust) Det blir faktiskt bra, jag var lite tveksam först, men det tar sig. Det är synd att dom är så väldigt mörka, så det blir nog ett och annat värmeljus som kommer att ryka i vinter, kanske nästan ett missbruk av värmeljus, men mysfaktorn blir desto högre.

Igår såg vi en kort (eller den var väl över en timma iallafall) introduktionsfilm till den nya säsongen av 24 som ska starta i början av nästa år. Det är nog den bästa serien jag sett, 24 alltså. Det är en riktigt bra serie, alla säsongerna. Och jag längtar ju inte mindre efter att ha sett den där introfilmen kan jag lova. Spännande, spännande!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0