Efterlängtad helg

Äntligen helg, och den är efterlängtad! Eftersom förra helgen knappt räknas som helg med hemtentakoma all over, så har jag nu beslutat att fredag och lördag blir 100% pluggfria. Man behöver en paus. Pauser får man inte som student, pauser tar man sig. Nu tar jag min!

Så imorgon hoppas jag på en skön dag utan för mycket planer, lite häng på stan kanske, lite fönstershopping, kanske en fika, vad vet jag. Mysigt ska det bli iallafall. Och kvällen kommer att inleda helgen på bästa möjliga sätt (ett av de bästa sätten iallafall) nämligen med tacos till middag! Det är så gott. Jag vet, lite tråkigt kanske, men jag verkar aldrig bli less och det är lika gott varje gång!
Så det är väl bara att förbereda sig på lite grönsakshackande och invänta sällskapet.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0